Nigeria Immigration Service oga don announce di reopening of Passport utility and cost portal ranging from 12 midnight June 8, 2021.
Comptroller Basic, Muhammad Babandede say di reopening go permit eligible passport candidates to use and make funds for di varied classes of passports.
Nigeria Immigration Service bin droop contemporary passport utility for Might to clear di backlog of passport utility wey don already dey floor.
However with di reopening wey go start from midnight immediately, new Passport utility and cost regime don begin.
Course of to get Nigerian Passport and How di New Passport regime go be
- Functions and funds for Passport companies for dis new passport regime wey go begin from 12 midnight June eighth 2021 go be by way of di Immigration Service web site.
- Candidates want to go to di portal to use and add dia help paperwork for vetting and processing. To information candidates by way of di utility and cost course of, chat room facility go dem for di portal to help dem.
- Afta profitable purposes, candidates go make dia on-line reserving interview/enrolment appointment for any day, time and placement wey dey handy for dem.
- Di new timeline for Passport manufacturing and issuance afta applicant don profitable enrol for di chosen Issuing Centre go be six weeks for Contemporary purposes and three weeks for Re-issue (Renewal purposes)
- Nigeria Immigration no go permit applicant wey neva make on-line utility and cost to enta any of di Passport Issuing Centres for Passport processing
- Dem go contact candidates by way of e mail and cellphone quantity wey dem present throughout utility wen dia Passports don dey prepared
- Ought to in case of any drawback, challenges and suggestions, NIS don present assist line wey pipo go name.
Oga Babandede use dis alternative to advise Nigerians and Passport candidates make dem no meet touts to assist dem as a result of di entire passport course of dey simple now.
E warn these wey dey do enterprise with di Passport utility to cease or else dem go face very strict sanctions.
President Muhammadu Buhari in July 2019 order say di Nigerian Safety Printing & Minting Firm go be di solely firm to dey produce e-passports for Nigerians.
Why Nigeria bin droop Worldwide passport issuance?
Nigeria Immigration Service bin droop contemporary passport utility for Might 2021 to clear di backlog of passport utility wey don already dey floor.
Di “scenario no go permit di Nigerian Immigration Service to accommodate new purposes particularly as we dey take into account our want to make sure say pipo wey come to our places of work comply wit all di COVID-19 protocols.
Na wetin di Comptroller Basic of di Nigeria Immigration Service, Muhammad Babandede bin clarify give kontri pipo.
Im tok say dem don direct Passport Management Officers to proceed to ship out quick message notifications for assortment to all candidates wey don submit.
These wey submit practical contact particulars/numbers for dia purposes na im dem ship discover to.
Dis na as “dem dey intensify effort to clear up di remaining purposes for some Centres.”
Totally different classes of Nigeria new journey doc
Nigeria Immigration Service [NIS] just lately introduce a brand new journey doc “Nigeria Short-term Passport” for Nigerians overseas wey must journey again dwelling however no maintain normal passport for hand.
Na for March 2021 Nigerian goment formally launch di new short-term sort digital passport [e-passport] dem name Nigeria Short-term Passport to exchange paper-based Emergency Journey Certificates.
Other than di short-term passport, oda journey paperwork like di diplomatic [red] passport and Ecowas passport dey wey di immigration service dey difficulty.
Two sorts of passports dey for all dis classes wit 64 or 32 pages; Di 5 and 10-year period worldwide passport.
Di considered one of 10 years price cross di considered one of 5. Na President Muhammadu Buhari goment introduce 10-years legitimate interval for Nigerian Worldwide Passport.
Nigerian Passport processing time
Nigeria Federal Authorities for April say dem dey flip round di total passport utility course of by di Nigeria Immigration Service (NIS) to Six weeks.
Di motive na to make sure seamless, clear, plus give human dignity to candidates and fulfil citizenship integrity, in line wit di mandate of di Ministry of Inside.
Di kontri Minister of Inside, Rauf Aregbesola say:
“We get plenti challenges in di previous, wey embrace scarcity of booklets, touting, racketeering, rising di price, passports being issued to ineligible individuals, amongst others.
Dem go create particular centres for fast companies. Dis particular centres go run on public-private partnership foundation.
Nigeria Immigration Service don already begin for Abuja and e say 10 extra centres go open in coming weeks.
Nigeria passport solely match cari pesin wey get am enta 46 kontris visa free.